Præsentation af det faste personale i Mælkebøtten

Lene

Jeg har været i Mælkebøtten siden oktober 2018 og har før det været kommunal dagplejer i 21 år. Jeg kan godt lide at være ude, både på legepladsen og på ture ud af huset, bl.a. biblioteket, kirken, teater og i svømmehallen.

Berit

har været ansat i Mælkebøtten siden 1994. jeg elsker at finde en god bog og læse højt for børnene fra den. Desuden er jeg glad for ture i skoven med børnene.

Majken

uddannet i 2013 og har været ansat i Mælkebøtten siden marts 2019. For mig er det vigtigt, at børnene får en tryg hverdag, hvor de bliver mødt af nærvær og omsorg. Jeg brænder bl.a. for det kreative univers og dialogisk læsning.

Lena J

har været i Mælkebøtten siden 2002 og er uddannet pædagogisk assistent. Jeg elsker udelivet med børnene og lave bål på legepladsen. Desuden er jeg vild med at bruge min krop i fysiske aktiviteter med børnene.

Tina

er uddannet i 2016 og har været ansat i Mælkebøtten sin november 2016. Jeg er meget glad for at bevæge mig og vil gerne lave motorik/bevægelse med børnene. Jeg er også glad for at være udenfor og være på tur i naturen. Dyr er også min helt store interesse.

Pia T

er uddannet i 2009 og har været ansat i Mælkebøtten siden februar 2020.  For mig er det vigtigt at bidrage til børnenes trivsel og udvikling gennem høj faglighed. Jeg brænder for udeliv, bevægelse, og sproglig udvikling.

Pia H

er uddannet i 1998 og har været i Mælkebøtten siden. Jeg brænder for det pædagogiske arbejde med sproget gennem rim og remser, sange og historier. Desuden er jeg vild med at vise børnene glæden ved at bruge kroppen og nyder ture med børnene i bl.a. Hammer Bakker.

Anne

er uddannet i 1992 og startede efterfølgende i Mælkebøtten. Jeg er optaget af at arbejde med relationer mellem børn og voksne og ligeledes med tilknytningen. Jeg kan lide naturen og de småkravl vi finder på legepladsen. Jeg interesser mig for barnets sprogtilegnelse og elsker når barnet lykkes selv.

Hanne H

er uddannet ernæringsassistent i 1990. Jeg sørger for at alle børn i Mælkebøtten får 3 sunde, velsmagende og cirka 80 % økologiske måltider hver dag.

Louise

er uddannet ergoterapeut i 2017 og har været ansat i Mælkebøtten siden oktober 2021. For mig er det vigtigt, at børnene bliver selvhjulpen og får trænet deres muskler og færdigheder gennem hele dagens aktiviteter.

Lena N

er uddannet i 2016 og ansat i Mælkebøtten marts 2023. Jeg er optaget af at skabe trygge relationer og rammer hvor alle børn har mulighed for at udvikle en generel tro på egne evner samt til omverdenens opbakning. Jeg interesserer mig for science, udeliv og kreativitet.

Konst. pæd. leder

Hanne Bjerg, fra 1. august 2022