God opstart er en vigtig ting for os i Mælkebøtten

Før opstarten i Mælkebøtten

Før dit barn starter hos os i Mælkebøtten er I meget velkomne til at komme og besøge os, så vi kan lære hinanden at kende.

Desuden inviterer vi til en opstartssamtale før opstart, hvor vi opfordrer til at begge forældre deltager. Ligesom det er en god idé at have forberedt sig på samtalen ved hjælp at de udleverede papirer.

Opstartssamtalen skal være med til, at vi lærer jeres barn at kende bedst muligt, sådan at vi kan give barnet så god en start som muligt.

På dette møde aftales også hvordan den egentlige indkøring skal foregå.

Indkøring i Mælkebøtten

Det er meget forskelligt fra barn til barn, hvordan en god indkøring forgår. Derfor er det en god idé at snakke om det med stuens voksne på opstartsmødet. Men typisk er det godt med en opstart, hvor forældrene er her og en opstart med korte dage.

Samtale efter 3- 6 måneder

Vi tilbyder en samtale 3-6 måneder efter barnet er startet i Mælkebøtten. Denne samtale handler om hvordan opstarten er forløbet og en snak om barnets generelle trivsel.